مبل ال

ساخت وبلاگ

مبل ال باکس دار را می توانید برای دیزاین خانه های کوچک و نقلی خود مد نظر قرار دهید. استفاده از مبل های سلطنتی اصلاً برای دکوراسیون خانه های کوچک توصیه نمی شود. به شما پیشنهاد می کنیم مبل ال را برای گوشه اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی خود استفاده کنید تا مسیر رفت و آمد انرژی به خوبی فراهم باشد و خیلی فضا محدود به جایگذاری مبلمان شما نشود. به کار گیری متریال مرغوب، زیبا سازی فضای داخلی منزل و استفاده از تم های رنگی جذاب بخشی از مزیت های متمایز این محصول به شمار می رود.

ویژگی ظاهری مبل ال باکس دار

مبل ال باکس دار از میز عسلی تعبیه شده در کنار مبل بهره گرفته شده است که سبب نظم دادن به اتاق شما با حذف وسایل اضافه می شود. شما می توانید از دسته کنار مبل برای جایگذاری وسایل مورد نیاز و ضروری خود استفاده کنید و میز عسلی را از فضا فاکتور بگیرید. از سوی دیگر ست بودن میز پذیرایی با سرویس مبل سبب مضاعف تر شدن این زیبایی شده است که قطعاً در فضا سازی منزل شما این ست بودن بی تأثیر نیست. ست بودن پارچه، طراحی لمسه دوزی شده و چوب های استفاده شده برای پایه های مبل و میز از مزیت های متمایز این محصول به شمار می آید.

خرید مبل ال باکس دار

شما می توانید مبل ال باکس دار را به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل آن را تحویل بگیرید. اگر رنگ محصول ارائه شده مورد پسند شما نیست و تمایل دارید از تم رنگی هم تراز با محیط داخلی منزل خود بهره بگیرید به شما توصیه می کنیم با متخصصین بخش تولید ارتباط برقرار کنید و رنگ مد نظر خود را سفارش دهید. همچنین این مهم برای شما فراهم است که رنگ چوب پایه و دسته مبل را با توجه به رنگ پارچه انتخاب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

مبل ال...
ما را در سایت مبل ال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چوبکده mostafaesmaili بازدید : 251 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 23:01

مبل ال چستر کوروش یکی از چشم نواز ترین و زیبا ترین سرویس مبل های است که هر خانم خانه داری باید برای دکوراسیون داخلی منزل خود از آن بهره بگیرد. چیدمان خطی و بسیار صاف، بدون هیچ موج و انحنایی این محصول را باب دل کسانی کرده است که تمایل دارند خانه و دکوراسیون داخلی آن ها بسیار خط کشی و صاف دنبال شود.

مبل ال چستر کوروش از کلاف چوب روس بهره گرفته است که در نوع خود یکی از مرغوب ترین و مستحکم ترین چوب های مصنوعات چوبی به شمار می آید. اگر می خواهید از مبل ال استفاده کنید باید به شما بگویم در برخی نمونه ها جلو مبلی و میز پذیرایی متصل با مبل در نظر گرفته می شود و در مدلی که در تصویر مشاهده می کنید شما می توانید از پاف جلو مبلی یا همان صندلی عثمانی که در گذشته بسیار رواج داشت برای رسیدن به یک دکوراسیون متفاوت تر استفاده کنید.

مبلی که در تصویر به عنوان نمونه برای شما در نظر گرفته شده با تم های رنگی بسیار گسترده ای در پیش روی شما است. شما می توانید با توجه به رنگ پرده، فرش و سایر وسایل دکوری دیگر در منزل فرایند چیدمان خود را با همان رنگ بندی دنبال کنید.

از فوم سرد برای این محصول استفاده شده است و اگر با مزیت این جنس از محصول آشنا نیستید باید بگویم فوم های روی مبل قابل دیدن نیستند اما از ویژگی بارز آن نرمی و راحتی مبل است که در کنار آن روند فرسایش کار را به تاخیر می اندازد. از آنجایی که فوم های گرم سریع حالت اصلی خود را از دست می دهند باید بگویم فوم سرد تا مدت ها شکل و طرح اولیه خود را حفظ می کند و به همین خاطر به زیبایی مبل شما هیچ آسیبی وارد نمی شود.

مبل ال...
ما را در سایت مبل ال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : چوبکده mostafaesmaili بازدید : 240 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 22:56